härligt väder och stadium

Hejsan, får bli ett litet snabbt inlägg för snart ska jag springa ner till stationen och sen åka iväg till Stadion och jobba. Det blir första gången och jag är lite smått nervös. Dessutom har jag kvar min hesa röst, men som tur är låter den lite bättre och sexigare xD Idag hade vi "bjudlunch" (som det heter) i skolan och skulle då bjuda en lärare på valfri mat. Trodde det skulle bli skit tråkigt men tvärtom det va riktigt skojigt och alla i vår grupp va nöjda. Angelica och Backman vi är ett bra team ; )
Sen är det ju så himla härligt väder och mitt humör är på topp, ser fram emot att jobba ikväll faktiskt. Djurgården mot Gais. HEJA DJURGÅRDEN!!!

image96

lilla sötnosen Celiné ute i det härliga vårvädret njuter lika mycket som jag : )
Nu ska jag springa iväg till tåget. Tjillevipen!
//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0