Hej och hå!

Det här är tredje gången jag gör en ny blogg. Onödigt? Det tycker jag verkligen att det är. Men i ena stunden brinner det i fingrara och i andra resulterar det i att jag stänger ner bloggen. Men nu kändes det som att jag har något att dela med mig av eftersom jag nyss kommit hem från Thailand. Det blir lite som en resedagbok i efterhand med bilder och så. Det får bli som en följetong dag för dag liksom. Självklart kommer jag att lägga in bilder på vad jag shoppade där nere (blev en hel del) Men det tar jag nog efter att alla dagar är avklarade ;)

Jag kanske ska börja med att säga välkommen :P
image1
Här har ni mig samma dag som jag kom hem från Thailand (måndags) Trött, osminkad och härligt glad. Tvingar mig själv att hålla mig vaken efter den långa flygresan. Usch det va jobbigt!
//Millan
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Omg inte en till XD hahaha lycka till denna gång också!

2008-04-04 @ 22:00:40
URL: http://ducimus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0