Hesa Millan

Det är hemsk, vaknade upp imorse med världens hesaste röst. Jag låter som om jag nyss hade kommit in i målbrottet. Och idag är inte heller en dag som jag kan vila och ta det lugnt.

 Först ska jag till kyrkan där det är konfirmation (inte för min del men jag ska hjälpa till) Jag kan ju förstöra hela konfirmationen genom att sjunga så högt jag kan. Jag menar det låter ju förfäligt i vanliga fall och hur det då låter nu ska vi inte tala om.

Sen på kvällen ska jag på en liten fest till en kompis och då får jag väl ha penna och papper med mig så att jag kan "prata" med folk. Ja, jag undrar hur det här ska gå jag?

Får ju absolut inte vara såhär på måndag när jag ska jobba första dagen på stadion. Det kan ju bli riktigt pinsamt. Får proppa mig med halstabletter och annat skit idag och hoppas på att det hjälper.

//Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0