Kiss Konsert

Hejsvejs! Har inte suttit vid datan någon längre stund vid datan på ett tag nu. Igår jobbade jag då på stadion. Jag står i en kiosk (eller vad man ska kalla det) och säljer korv, öl, läsk, godis osv.



Första bilden är när det inte är några kunder, väldigt lugnt. Andra bilder är då när det är en massa kunder, inte så lugnt.
Om ni är fotbollsintresserade så vet ni säkert att resultatet blev 2-1 till djurgården, (Djurgården mot Ljungskile) Annars så vet ni det nu. Nästa gång jag ska jobba blir förmodligen den 30 Maj då det är kiss konsert. Då kanske vi kommer ha sån tur att stå på inneplanen och sälja mängder. 
Jag kommer alltså få betalt för att lysna på de medan andra får betala några hundralappar för att göra det. MOHAHAH!!! Fast jag är i och för sig inget fan av de så det gör ju sak samma.

Idag var jag med Malin inne i stan och hade tankar på att köpa både det ena och det andra men det ända jag kommer hem med är två tubtoppar och en ansiktsmask från hm!?! Hade egentligen inte ens tänk att köpa någon tubtopp. Men det blir aldrig som man tänkt sig. Lägger in en bild sen..
//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0