Thailand dag 21

Absolut sista dagen i Thailand om man inte räknar med att flyget gick efter midnatt.
Nu skulle vi utforska lite fler shoppingcenter och traskade pigga och glada iväg från hotellet efter att ha tagit ett morgondopp i poolen. Och efter det var det in och ut i ungefär 6 gigantiska varuhus och shopping, shopping :D Det var mycket att gå den här dagen också och ganska krångligt att komma till de olika varuhusen pga mycket trafik och mycket folk. Det är som Stockholm gånger 10. Och i den värmen också, kan ju inte erkänna att jag längtar tillbaka till Bangkok alltså.




Efter shoppingen tog vi massage (fast under massagen märkte vi att det inte riktigt var vad de höll på med för de var inte så duktiga på den saken, om ni förstår) Och efter den dåliga massagen åkte vi tillbaka till hotellet för att lägga in dagens shopping i resväskorna som vi hade fått ställa in i ett rum eftersom vi redan hade checkat ut vid 12 tiden. Sen kom en minivan och hämtade oss och körde till flygplatsen och det var i princip hela sista dagen i Bangkok. Sista dagen i Thailand och resa som jag aldrig kommer att glömma.

Se så lycklig jag är (väldigt ironisk) jag var hungrig, trött och ville hem.

slut på dag 21
och slut på Thailand
//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0