Thailand dag 3

Åhh dag 3 var en härlig dag nere i Thailand. Då åkte vi ut med longtail boat och gjorde tre bad och snorkling stopp.
Det första stoppet gjorde vi på Chicken Island och där va vi en bra stund och badade, solade och snorklade.



Andra stoppet var vid ett berg eller vad man ska kalla det : P och därifrån fick vi gå i från båten och snorkla. Sen bjöd vår "båtman" Baum oss på Ananas och Vattenmelon. Mumsfillebabba!



Och tredje stoppet var mellan två öar som jag inte minns namnet på.



Sen åkte vi tillbaka och jag minns ingenting mer från den dagen mer än att vi var väldigt trötta och att jag hade bränt mig i hårbottnen, öronen, näsan och på ena foten. Fy fan va det sved alltså.

slut på dag 3

//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0