Thailand dag 5

Dag 5 blev ingen bad dag för vår del. Vi åkte in hela gänget till Krabis storstad. Där strosade vi runt i affärer och i den värmen höll man verkligen på att dö. Vi var inte speciellt vana med den så affärer med air-condition var högt uppskattade. Det tråkiga var bara att alla affärer där hade ytterst lite att erbjuda så det blev ingen shopping för någons del. (Det tog vi igen i Bangkok sen)
Efter att vi gått runt där en evighet, kändes det som, åkte vi tillbaka till hotellet.


På kvällen sen testade vi på något lite udda. Vi gick och titta på thaiboxning. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det. Ganska enformigt var det så länge inga hårda kickningar eller slag skedde. Jag somnade nästan, jag är verkligen så inne i sportens värld. Thaiboxning är inget jag gärna går och tittar på igen. För tråkigt helt enkelt. Fast ändå lite coolt att ha varit med om lite tvättäkta Thaifight.


//Millan


slut på dag 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0