Back..

Tjolahopp! Nu kände jag för att det var dags att blogga igen. Lär inte bli så effektiv eftersom min data nyss har pajjat och måste in på lagning men ibland kan jag vara inne på pappas data och då kan det ju bli ett inlägg. Det blir inga bilder däremot, vilken suger för det brukar ju vara det som är roligt att kolla på.

Men här är lite små saker som jag har haft för mig medan bloggen fick ha paus.
* Balen
* Shower i skolan
* Slutat skolan/SOMMARLOV
* Kommit in på gymnasium (det blev Huddinge gymnasium sam: språk) har ingen koll har varit ytterst ointresserad så får se hur det blir med den saken.
* Jobbat på stadion under Kisskonserten och Dolly Parton.
* Varit på språkresa i 3 veckor på Malta. När min data funkar igen lär det komma en del bilder från Malta. Jag kanske borde göra en sån där "resedagbok" som jag gjorde med Thailand?

Nu ska jag ner och fortsätta städa mitt rum. WOHO! not.
//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0