Chingelingpling och PAUS!!

Ja det va ju i fredags som jag kom hem från Åland men sen på lördagen drog jag ut till Amandas land tillsammans med Carro. Det var skit kul att äntligen träffa de efter så lång tid :P Därute så badade vi och på kvällen var vi ganska många som satt och chilla och så... På söndagen åkte vi hem och idag åkte jag med min kusin Linda och min lillebror ut till Lida och badade och solade. Mysigt värre.
Men nu är jag hemma och lär vara det ett tag innan jag åker ut till Åland igen (suck).
Fast nu känns det som bloggen bara är någonting som bara ligger och tynger så det blir nog paus igen xD Haha jag är nog den sämsta på att uppdatera och sånt men jag vill ändå inte ta bort bloggen eftersom det är kul att se vad man har skrivit förut, så den får vara kvar.
Hare bra!!
//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0