Dagens, gårdagens och framtiden

Idag har förkyldningen börjat släppa så jag känner mig lite piggare, vilket jag måste göra eftersom jag jobbar ikväll på Iron Maiden konserten. Någon som ska dit? Jag tror och hoppas på att jag ska jobba på innerplan den här gången också. Vi får väl se.
Sen på torsdagen så följer jag med Kajsa ut till nåttarö och kommer hem igen på söndag. Så då kommer bloggen bli lite off igen. Och just det! Igår när Kajsa och jag var inne i stan så köpte jag faktiskt en skinnjacka (ÄNTLIGEN) och en svart munktröja. Får visa de sen när min data är hel igen liksom lite bilder från Malta och vad jag köpte där nere. ;)
Idag blir mina "Städa den hemska garderoben på mammas order" och sen "jobba".

//Millan


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag åker till sälen en vecka och sen ut till landet. Kommer hem igen typ 11 agusti.

2008-07-16 @ 12:23:39
URL: http://ducimus.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är alltid välkommen! <3

2008-07-17 @ 13:27:00
URL: http://ducimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0