mullrande väskan

En seg morgon idag fast med den glada nyheten att pappa ska lämna in min dator på lagning.
Sen kan jag ju dra en liten historia vad som hände på flygplatsen och som upptäcktes hemma. Jo såhär va det: När jag skulle lyfta in min resväska (som är orange) i bilen kände jag hur den vibrerade, hela väskan liksom. Men jag tänkte inte mer på det och så slängde jag in den. Sen när jag kom hem och ställde in väskan i mitt rum blev pappa irriterad eftersom det mullrade i hela mitt rum och han utbrast. "Helvete här kan du ju inte sova inatt, va det mullar. Jävla skit är det värmepannan som har pajjat?" och så stog han och klagade på hur dyrt det skulle bli att laga den och att man måste slita upp hela väggen. Då insåg jag att det inte alls var värmepannan som lät utan min resväska och jag blev skiträdd. "Hjälp det är en bomb i min väska! Någon har haft en bomb i min väska!" skrek jag eftersom jag har en iq på över 150. Sen ber pappa mig att räkna upp elektriska prylar och då slog det mig va det är för något. Min rakhyvel!

Ja en sån där händelserik hemkomst har jag aldrig varit med om förr.
//Millan

Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart att du och jag ska gå tillsammans! Kommer hem en snabbis på fredag, vi kanske kan gå då?

För sen åker jag till sälen 1 vecka (suck)

Kram

2008-07-15 @ 12:00:58
URL: http://ducimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0