ingen bössa för min del

Jahopp idag ska hela vår skola ut och "jobba". De flesta kommer nog att "städa" hemma eller gå runt i stan och skramla bössa, men för min del är det inget pengainsamlande eftersom alla i musikgruppen (som jag är med i) ska vara i skolan hela dagen och träna inför morgondagens show.
Så kommer hela min dag att se ut och kanske även en del av eftermiddagen och kvällen. Heltidsarbete det här alltså xD

Något jag upptäckte igår var ett litet skavsårs på min lilltå. Jag som hade gått och sagt till Ellinomina skor var så himla sköna, och så hittar man ett skavsår som nu gör riktigt jävla ont. Mina skor var inte så bra som att jag sa att  de var :P

//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0