Lyckat

Hemma nu efter lite sent födelsedags firande för pappsen. Det var verkligen kul att se pappas min när han väl såg släkten och vänner stå där och välkomna honom. Jag har aldrig sett honom så förvånad. Och så glad han blev jag är verkligen glad för pappas skull det här var verkligen lycka för honom. Vilket väder vi hade fick också det kunde verkligen inte ha blivit bättre.
(mixtra lite med vissa bider, de blir roligare att kolla på då)



1. Släkt och vänner hit och dit
2. Släkt och vänner hit och dit
3. Mammas härliga kusin Anna
4. Pappa och mamma precis nykommna (pappa var i chocktillstånd)
5. Mina Kusiner, Linda och Angelica, och Angelica i vitt väntar en bebis :D
6. Min syssling Theo springandes (försöker undvika kameran)
7. Grabbarna grus satt och grimaserade
8. Becca och jag stekte i solen
9. Ego bild, såklart!!

//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0