Njuter

Gud så härlig dag det är idag. Det är bara att njuta på vilket jag gör i fulla drag. Idag var jag med mamma och hennes arbetskompisar på Ikea och sen när jag kom hem har jag solat och rensat ogräs på tomten.
Det låter verkligen som en riktigt skit dag men ibland får jag såna där ryck när jag bara vill få saker gjort och det känns lite som om jag har varit väldigt lat på sistonde. Jag blev till och med sugen på att rensa ut massa skitsaker i mitt rum. En storstädning helt enkelt innan sommaren. Vilken idé!
Jag kommer vara sysselsatt hela dagen för ikväll ska vi på kalas till in syssling Theo som fyller 5. Ska slå in hans presenter nu.

Ute i solen vid äppelträdet, fifan va härligt!!
image210

//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0