"secret partyplan"

Godmorgon! Skola snart och det lär bli en lång dag där eftersom vi nu börjar med showen på allvar. Lite sova och mycket träna. Jag kommer vara helt utsliten nu en vecka framöver. Men det är värt det!
När jag kommer hem sen ska jag försöka baka till morgondagen också (pappas hemliga kalas).
Det är så att släkten och vänner kommer vara samlade på Lida (Ett fritidsställe, eller vad man ska kalla det, med bad osv) Sen ska mamma och deras hundkompisar "ut och gå på promenad" och då kommer de upp på Lida och där kommer vi stå och sen är vi där hela dagen. Det kommer säkert bli hur mysigt som helst och pappa anar ingenting fast det tisslas och tasslas här hemma och i telefoner 24/7.
Här är kort på pappsen, jag och brorsan när vi va små.

image191

//Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0